wtorek, 10 kwietnia 2012

Prolog

Dzisiaj moje urodziny nie wyprawiam żadnej hucznej imprezy bo po co mi to nie żebym nie lubiła. Po prostu zabieram znajomych i wpadamy do kina, na coś śmiesznego, by się dobrze bawić.
-Hej Nina jak gotowa do wyjścia?-zapytałam przez słuchawkę telefony zakładając przy tym ulubioną bluzę bejsbolówkę.
-No, noo ...-zaczęła Nina.
-No co?-Zapytałam ze śmiechem.
-No bo ja nie mogę bo jestem w Mediolanie na sesji z Dawidem-powiedziała nieśmiało Nina.
-Że coo!! Jak mogłaś mi to zrobić przecież wiedziałaś że mam urodziny i idziemy do kina całą ekipą!-powiedziałam, tak na prawdę wykrzyczałam do niej.
-No wiem ale tak się złożyło przepraszam Cię!-powiedziała smutno.-Ale wszystkiego najlepszego kochana.-dodała.
-Dziękuje ale wiedz o tym że ci nie wybaczę tego!-powiedziałam zdenerwowana i odłożyłam słuchawkę.
Wrr jak ona mogła mi to zrobić przecież wie jak ja się cieszyłam na te urodziny i na to kino. No ale mam to gdzieś puszczam na nią focha, ale mam nadzieje się dobrze bawić dzisiaj. Pobiegłam czym prędzej do Nadii gdzie już przed domem czekały na mnie razem z Izą.
-Wszystkiego Najlepszego kochana!!!-Wykrzyknęły do mnie tak że cała okolica to słyszała.
-O dziękuje ślicznie kocham was dziewczyny, to jak idziemy do tego kina?-zapytałam.
-No tak a nie czekamy na Ninę i Dawida?-Zapytała Iza.
-Nie bo oni nie przyjdą-powiedziałam ze smutkiem i pomaszerowałam w stronę kina.
Dziewczyny były ciekawe czemu więc wszystko im opowiedziałam. Na miejscu  w kinie kupiłyśmy bilety i coś do przegryzienia w czasie seansu. Postawiłyśmy na Pepsi i popcorn! Haha no chyba normalka.

________________________
najpierw wypadało by się przedstawić więc mam na imię Kamila i mam 15 lat jestem wielką fanką One Direction.I właśnie o nich między innymi te opowiadania będą. Dziękuje Gabrysi za wszystko kochana ;* Zawsze mogę na ciebie liczyć choć się dobrze nie znamy <3

Jak się podoba prolog :D ?

2 komentarze:

  1. Oj ty moj kotku kochany śliczny ten prolog już sie nie moge doczekac 1 rozdzialu i reszty oczywiscie:*
    Pozdrwiam i caluje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zaczyna zapraszam do mnie http://love-one-direction-imagine.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń